In deze coronatijd gebeurt er veel. Het is een spannende tijd, wat mag wel en wat mag niet. Elke keer weer spannend als Mark Rutte op de televisie komt. Voor ons is de spanning eraf. We waren nog steeds bezig met de organisatie van de truckruns voor de bewoners van Zideris in Rhenen en de Heijgraeff in Woudenberg. Deze week is besloten dat beide truckruns niet doorgaan. De directies van beide instellingen hebben besloten dit jaar géén Truckersdag voor hun cliënten te houden. Het is gewoon niet mogelijk om je aan de regels te kunnen houden, 1,5 meter afstand houden is niet haalbaar en gezondheid gaat boven alles. Jammer, maar het zij zo. We hopen dat volgend jaar alles weer normaal is en dat we dan een paar mooie dagen voor de cliënten kunnen en mogen organiseren.

We willen de mensen waar we al jaren mee samenwerken, zowel bij Zideris in Rhenen als bij Reinaerde (de Heijgraeff) in Woudenberg, bedanken voor hun inzet en graag tot volgend jaar.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur van de VTV
Jan Vlastuin